Нов Update 5.3.2 за Kindle Touch

Image

Amazon пусна нов update Kindle Touch – версия 5.3.2. Явно от компанията не са забравили притежателите на по-стари устройства. Това може само да ни радва.

Новината научих от любимиата ми българска страница за електронни книги. За повече информци цъкнете тук. Ето от тук пък може да си го свалите. Има и подробно описание как да си го качите.

Аз лично притежавам такова и нямам търпение да си сложа новият update. Разбира се, че ще има и обратна връзка от мен.

Edit: Много съм доволен. Интерфейса е подновен и така е по-удобен за работа. Има възможност да се разглеждат книгите като картинки (Book Covers).

Най-голямата новост за мен е Wi-Fi връзката. Преди да сложа update-а тя не работоше. MAC адреса беше празен. Сега вече си имам такъв и мога да синхронизирам книгите си с "облъка". Преди даже не можех да си направя колекции, защото устройството не знаеше, че е регистрирано. Появиха се и рекламките, но те не са досадни.

One thought on “Нов Update 5.3.2 за Kindle Touch

  1. Като свързах днес чрез Wi-Fi четеца си и той взе, че се update-на сам. Има нова версия и тя е: 5.3.2.1.
    А Амазон културно ми пратиха документ, описващ нововъведенията в последната версия.

Leave a Reply

